SON DAKİKA
--:--:--

Keçiören Belediyesi’nden bayramda vefa ve dayanışma örneği

Keçiören Belediyesi, Kurban Bayramı’nın üçüncü gününde düzenlediği bayramlaşma programlarıyla hem huzurevi sakinlerinin hem de vatandaşların bayram sevincine ortak oldu.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Keçiören Belediyesi’nden bayramda vefa ve dayanışma örneği

(ANKARA) – Keçiören Belediyesi, Kurban Bayramı’nın üçüncü gününde düzenlediği bayramlaşma programlarıyla hem huzurevi sakinlerinin hem de vatandaşların bayram sevincine ortak oldu.

Keçiören Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Aygün, program kapsamında Gönül Köşkü Huzurevi’ni ziyaret ederek, büyüklerle bir araya geldi.

Huzurevi sakinleriyle yakından ilgilenen Aygün, büyüklerin ellerini öperek bayramlarını kutladı. Samimi sohbetlerin gerçekleştiği ziyarette yaşlıların talep ve temennileri dinlenirken, bayramın manevi atmosferi sıcak görüntülere sahne oldu. Müzikler eşliğinde halayların çekildiği programda huzurevi sakinleri keyifli anlar yaşadı. Çiçeklerin takdim edildiği etkinlikte yüzlerde oluşan tebessüm, bayramın birlik ve paylaşma ruhunu bir kez daha yansıttı.

“SİZLERİN TEBESSÜMÜ ZİM EN BÜYÜK BAYRAM SEVİNCİMİZ”

Bayram geleneğini yaşatmanın önemine vurgu yapan Keçiören Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Aygün, şöyle konuştu:

“Mübarek Kurban Bayramı vesilesiyle siz kıymetli büyüklerimizle bir arada olmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Bayramlar; birlik, beraberlik ve paylaşmanın en güzel şekilde yaşandığı müstesna zamanlardır. Sizler hayat tecrübeleriniz, emekleriniz ve dualarınızla toplumumuzun en kıymetli değerlerisiniz. Belediye Başkanımız Sayın Dr. Mesut Özarslan’ın da sevgi, selam ve bayram tebriğini sizlere iletiyorum. Sizlerin yüzündeki tebessüm bizler için en büyük bayram sevincidir.”

Aygün, konuşmasının sonunda başta huzurevi sakinleri olmak üzere tüm vatandaşların Kurban Bayramı’nı kutlayarak, bayramın sağlık, huzur, bereket ve kardeşlik getirmesi temennisinde bulundu.

VATANDAŞLAR MAKAMDA AĞIRLANDI

Bayram programları kapsamında Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan’ın makamında ilçe sakinleri ağırlandı. Vatandaşları makamda misafir ederek onlarla yakından ilgilenen Keçiören Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Aygün, bayramların toplumsal dayanışmayı güçlendiren önemli değerler olduğunu vurguladı. Keçiören Belediyesi’nin vatandaş odaklı hizmet anlayışını yansıtan programlarda, birlik ve beraberlik mesajları ön plana çıkarken bayramın manevi iklimi hep birlikte paylaşıldı.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Menteşe Belediye Tiyatrosu’na “Ölümcül Çocuk Parkı Yaraları” ile “Ensemble Ödülü”
Menteşe Belediye Tiyatrosu’na “Ölümcül Çocuk Parkı Yaraları” ile “Ensemble Ödülü”
Ortahisar Belediye Başkanı Kaya’dan duyarlı vatandaşa “temizlik” teşekkürü
Ortahisar Belediye Başkanı Kaya’dan duyarlı vatandaşa “temizlik” teşekkürü
Bursa Büyükşehir Belediyesi, Gürsu’da ulaşım konforunu artırıyor
Bursa Büyükşehir Belediyesi, Gürsu’da ulaşım konforunu artırıyor
Bodrum’da kültürel mirasla iç içe bir eğitim yılı
Bodrum’da kültürel mirasla iç içe bir eğitim yılı
Burdur Belediye Başkanı Ercengiz, asfalt çalışmalarını yerinde inceledi
Burdur Belediye Başkanı Ercengiz, asfalt çalışmalarını yerinde inceledi
Tepebaşı’nın park ve yeşil alanlarında çim biçme çalışmaları sürüyor
Tepebaşı’nın park ve yeşil alanlarında çim biçme çalışmaları sürüyor
Haberin Doğru Adresi
Sentez İstanbul

Sentez İstanbul ile İstanbul’un nabzını anbean takip edin. Gündemden siyasete, ekonomiden şehir yaşamına, kültür-sanattan yerel etkinliklere kadar İstanbul’a dair en güncel gelişmeleri tek adreste keşfedin. Şehrin ritmini yakalayın, hiçbir detayı kaçırmayın.

2026 Sentez İstanbul © Tüm hakları saklıdır. Sentez İstanbul